Puantaj Yönetim Sistemleri
Personel devam kontrol sistemiyle entegre edilen insan kaynakları yönetim yazılım, çalışanların işe giriş-çıkış bilgilerini, izin, vardiya, mola kayıtlarını ve fazla mesailerini kayıt altında tutabilir, rapor çıktıları alabilir, onay süreçlerini ve puantaj takibini kolaylıkla yönetebilirsiniz.
Zaman yönetimi, manuel işlemleri azaltarak puantaj takibinin baştan sona sorunsuz bir akış içinde yapılmasını sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Cihazlardan alınan online veri ve manuel ekleme ve çıkarmalar ile birlikte kusursuz puantaj hazırlayın.
Zaman yönetimiyle, çalışanların çalışma takvimine göre işe gelip gelmediğini denetleyebilir ve kontrol edebilirsiniz. Zaman yönetiminin bir diğer adı olan personel devam kontrol sistemleriyle (PDKS) çalışanların işe giriş & çıkış saatlerinin, izinlerinin doğru hesaplandığından emin olursunuz. Böylece doğru performans değerlendirmesine zemin hazırlarsınız. Çalışanlarınızın gece vardiyasında, fazla mesaide ya da resmi tatillerde izin kullanımlarını doğru yönetirsiniz.
Vardiya yönetim Sistemleri
Akıllı vardiya yönetimiyle çalışan programları, vardiyaları, kayıp saatleri ve molaları tek bir panel üzerinden görüntülenebilir ve efektif olarak yönetilebilir. Akıllı vardiya yönetiminde, vardiyalar sabit ve esnek vardiya olarak kategorize edilebilir. Sabit vardiyada giriş-çıkış saatleri baz alınırken esnek vardiyada toplam çalışma süresi baz alınır.
Bir çalışana aynı gün içerisinde birden fazla dönüşümlü vardiya ataması yapılabilir. Böylece çalışan durumuna ya da saatine göre kendisine atanan vardiyalardan birini seçerek iş gününü sorunsuz tamamlayabilir. Kayıtlar personel vardiya giriş ve çıkışını yaptığında otomatik olarak alınır ve sisteme işlenir böylece yönetici farklı vardiya bilgileri ve hesaplamalar arasında kaybolmaz.
Yöneticilerin yaptığı aylık çalışma planlarına uymayan çalışma saatlerinde ki bu durum haftalık çalışma saatini aşma olabilir, sistem otomatik uyarı vererek sizi bilgilendirir. Böylece fazla mesai problemleriyle uğraşmak zorunda kalmazsınız.
İnteraktif İzin Yönetimi
İzin yönetimi & izin takvimi ile dilediğiniz kısıt ve koşullarda izin tipleri tanımlayabilirsiniz. Resmi tatilleri ve özel izinleri aynı anda yönetebilirsiniz. çalışanların ihtiyacı olan hastalık izni, annelik izni veya evlilik izni gibi farklı tiplerde, sınırsız izin tahakkuku ve izin devretme işlemini destekler ve size özel izin kırılımlarıyla izin tipini detaylandırmanızı sağlayacak platform sunar.
Çalışanlarınızın talep ettiği tüm izin tiplerini tek bir takvimde birleştirerek, yıllık, aylık ve haftalık görebilmenizi sağlar. Herhangi bir izni, kullanıcı dostu panel üzerinde kolaylıkla silebilir, ekleyebilir ya da düzenleyebilirsiniz. Ayrıca her izin tipini farklı renklerde gösteren panel veriler arasında kaybolmanızı engeller.
Onay gerektiren izin tiplerinde belge ibrazı talep edildiğinde raporlar ya da belgeler sistem üzerinden gönderilebilir ya da izin dokümanlarına kaydedilebilir. İzin tiplerine göre izin talebinin mobilden ya da direkt insan kaynaklarına şahsen yapılması gerektiğinin bilgisini işletme sistem üzerinde belirleyebilir.
PDKS MERKEZİ YÖNETİM SİSTEMİ
( Sizden uzak olan tüm PDKS terminallerinizi tek bir merkez üzerinden yönetin. Merkez. Yönetim sistemi ile tüm personel ve terminallerini online olarak yönetmenizi sağlayan bir donanım yazılım yönetim sistemidir. )
PDKS DONANIM ÇÖZÜMLERİ
PDKS, hem yazılım hem de
Donanım çözümlerini bir arada entegre şekilde sunar. Böylece ekstra operasyon maliyetlerden kurtulmuş olursunuz.
Personel devam kontrol sistemi personelin belirlenen geçiş ve kontrol noktalarından giriş çıkışlarını, PDKS cihaz ve donanımları aracılığı ile kayıt altına alan otomasyon sistemlerdir.
İşlenen kayıtlar online olarak PKDS yazılımına iletilerek analiz edilebilir ve analiz sonucunda personelin işe giriş çıkış saatleri, mesaileri ve izinleri gibi devamlılığıyla ilgili bilgiler PDKS ile sağlıklı bir şekilde kayıt altında tutulur. Böylece ay sonunda performans, puantaj ve buna bağlı maaş hesapları kolaylıkla yapılır.
TURNİKE & ACCES KONTROL
Turnike veya kritik geçiş noktalarına tanımlanan sistem sayesinde kimlik doğrulama ve çalışanların gerçek zamanlı giriş-çıkış takibi kolaylıkla yapılabilir. Turnikelere kartlı geçiş, yüz okuma veya
Parmak okuma sistemleri kurularak geçişler tanımlanabilir. Sistem her türlü cihaza entegre olabilir. Panel yönetimleri ile geçiş işlemlerinde kameralarınızı entegre ederek tek bir sistem üzerinden yönetebilirsiniz.
Mevcut turnikelerinizi PDKS yönetim yazılımına entegre ederek donanım maliyetlerinden kurtulabilirsiniz.
Bina yönetimleri ve ziyaretçi yönetim yazılımları ile daha etkin ve verimli bina yönetimlerine sahip olursunuz.
KART OKUYUCU, QR OKUYUCU, BİOMETRİK OKUYUCULAR
Kullandığı biyometrik, bluetooth, rfid, gprs gibi teknolojik sistemlerle piyasadaki farklı donanımlara/cihazlara entegre olur. Çalışanlarınızın tanımlanmasını ve gerçek zamanlı takibini doğru bir şekilde yapar ve raporlar.
Yüz tanıma ve parmak okuma cihazlarına entegre sistem sayesinde çalışanların kimlik doğrulaması gerçek zamanlı yapılabilir ve ayn ızamanda giriş-çıkış takipleri kolaylıkla yönetilebilir.
Güvenlik kameralarınızı sisteme entegre ederek kartsız geçiş işlemlerini görüntü işleme teknolojileri ile KVKK kapsamında rahatça yönetebilirsiniz.
PERSONEL MOBİL UYGULAMA YÖNETİMİ
Çalışanlar telefonlarına indirdikleri mobil PDKS uygulamasıyla GPS, NFC, QR kod gibi teknolojilerle kimlik ve lokasyon doğrulaması yapabilirler, bu konuda size gelişmiş geçiş kontrol sistemi deneyimi sunar.
İnsan Kaynakları Yönetimi Çözümlerimiz
Çalışanların işe başlamasından itibaren tüm süreçlerini takip edebilir, farklı departmanlar ile ortak işe alım süreci yönetebilirsiniz.
Email, Pdks ve mesai tanımlarını yapar, personel kimlik kartını oluşturabilirsiniz.
Şirketinizin içerisinde yer alması gereken tüm hiyerarşik yapıyı kurar ve personelinizin işe alım süreçlerindeki tüm evraklarını dijital arşive alarak yönetebilirsiniz.
Araç, Yemek Kartı, Bilgisayar ve diğer zimmet süreçlerini tek ekran yönetebilir farklı departmanlardan alınması gereken zimmetleri yazılım üzerinden takip edebilirsiniz.
Personelinize Mobil uygulama giriş yetkileri vererek tüm süreci birlikte yönetmenizi sağlayabilirsiniz. Tüm şirket çalışanlarına yeni başlayan personeliniz için gerekli bilgilendirme duyuruları paylaşabilirsiniz.
Özlük dosyaları mı?
Özlük dosyalarını dijital arşivlemek ve dijital kopya olarak kullanmak daha kullanışlı ve kolay olması nedeniyle birçok insan kaynakları departmanı tarafından tercih edilmektedir.
Çalışanın giriş-çıkış bilgileri, hakediş izinleri, yaklaşan izinleri ve geçmişe dönük aldığı izinler aynı panel üzerinde görüntülenebilir. İstenirse dijital evrak olarak dönüştürülüp saklanabilir. Böylelikle hukuki süreçlerde tüm personel geçmiş aktivitesi ulaşılabilir olur.
Tüm personelin için beklenen evrak modülü ile İnsan kaynakları departmanı evrak takibi yapabilir.
Zaman ayarlı evrak takip modülü ile güncellenmesi gereken tüm evraklar hem personelinize hem de size 15 gün önceden bildirilir. Böylelikle özlük dosya yönetiminiz kusursuz ve her daim güncel tutulur.
Dijital ortamda aranan belgelerin hemen bulunması kolaylaşır. Orijinal belgelerde yaşanan yıpranma problemi yaşanmaz.
Tüm evraklarınız KVKK uyumlu olarak sunucularında şifreleme teknolojisi ile saklanır.
Demirbaş ve Personel Zimmet Yönetimleri
Kaynak Yönetim Modülüyle, İşletmenizin tüm demirbaş ve envanter kayıtlarını tek ekrandan oluşturur ve kolaylıkla yönetebilir ve raporlayabilirsiniz.
Envanterlerinizin hangi tarihte alındığı, garanti süreleri, Tedarikçi Bilgileri ve güncel durumları hakkında bilgiler girebilirsiniz.
Envanterlerinize ait tüm evrakları dijitalleştirebilir. Arıza kayıtları girebilir tüm süreci takip edebilirsiniz.
Personel veya departman bazlı tüm zimmet işlemlerinizi rahatça yönetin.
Zimmet geçmişi ile tüm ekipmanın kimler tarafından kullanıldığını takip edin.
Tüm zimmet evraklarınızı zahmetsizce yazılım üzerinden oluşturun veya yükleyin.
Offboarding sürecinde tüm zimmetleri eksiksiz teslim alarak, hasar durumlarını kayıt altına alın.
İSGS Ekipman Yönetim Modülü ile zaman takipli ekipman yönetimi yapabilirsiniz.
Personellerinizle iletişimde kalın!
Başarılı işletmelerin en önemli kaynağı mutlu ve memnun çalışanlardır.
Bildirim yönetim modülü ile çalışanlarınıza anlık duyuru, haber ve bildirimler gönderin.
Anket yönetimi ile çalışanlarınızın nabzını tutun!Geri bildirim, dilek, istek ve şikayet yönetimleri ile tüm süreçleri yönetin.
Mobil uygulama ile personelinizin anlık ulaşmasını sağlayın.
Etkin ve verimli raporlamalar ile departmanlar ve çalışanlarınızı taleplerini yönetin.
Sosyal bildirimler ile çalışanlarınızın hayatlarına dokunun!
İç iletişim ve duyuru yönetimi ile etkin ve verimli raporlamalar yapın.
Tüm Masraf Yönetim süreçleriniz ile emin ellerde.
Çalışanlarınıza ait tüm harcamaları tek ekran üzerinden yönetin ve raporlayın.
Çalışan ya da departman bazlı harcamalar, makbuz, fatura ya da fiş fotoğraflarının çekilip sisteme yüklenmesiyle mobil uygulama üzerinden ulaşılabilir yapın.
Yapılan harcamalarla ilgili belgeler personelin yöneticisi tarafından onaylanabilir.
Yetkililerin onay vermeme - harcama talebini reddetme hakkı vardır. Ret edilen harcamalar için açıklama ekleyin.
Departman ve personel bazlı filtreleme seçeneği ile tüm harcama yönetimlerini tek ekran üzerinden yönetebilirsiniz.
Personel veya departman bazlı harcama limitleri belirleyip kalan veya kullanılan limitler için bildirimler gönderebilirsiniz.
Şirket takvimi ile İnteraktif kalın!
İşletme içi etkinlikleri, toplantıları ve hatırlatmaları şirket takvimi üzerinde oluşturarak şirket içi paylaşım yapın!
Şirket takvimi tüm randevularınız, toplantılarınız için zaman ayarlamaları yapın. Online toplantı davetlerinizi ve haftalık tüm planlarınızı şirket içi etkinlik takviminizden takip edin.
Şirket takvimi üzerinde günlük programınızı, tanımlanan etkinlikleri, etkinlik zaman aralığını ve bu etkinliklere kimlerin katıldığı, oturum tipi gibi detay bilgileri de görüntüleyebilirsiniz. Mobil Intranet ile her an şirket takviminize ulaşılabilir olun.
Toplantı odası rezervasyon sistemi ile tüm toplantı odalarını yönetin.
Offboarding Süreç Yönetimi
İşten çıkış, tamamlanması gereken süreçler düşünüldüğünde, hem çalışan hem de insan kaynakları departmanı için zor bir süreçtir.
Çıkış hakkında bilgilendirme Yapılması, Personele doğru süreç aktarımının yapılması, diğer departmanların süreçle ilgili bilgilendirilmesi ya da zimmet teslimi gibi konuların düzenlenmesi gerektiğinde Offboarding modülü, süreci karışıklığa veya strese mahal vermeden yönetmenizi sağlar.
Hukuk modülü ile arabuluculuk ve diğer mahkeme süreçlerinizi takip etmenizi sağlar.
Zimmet geri alım modülü ile personel zimmetleri zarar ve hasar tespitleri ile birlikte yapılabilir.
İşten çıkış süreci ile alakalı tüm evraklar dijital arşive alınır. Sürecin birlikte yürütülmesi gereken departmanlar ile ortaklaşa hareket edilebilir.
İzin Yönetimi Personel İzin Süreçlerinizi Dijitalleştirin ve Verimliliği Artırın!
Çalışanlarınızın izin taleplerini manuel işlemlerle yönetmek yerine, modern ve kullanıcı dostu bir sistemle hızlandırın. İzin Yönetimi Modülü, tüm izin türlerini (yıllık izin, hastalık izni, mazeret izni vb.) kapsayan detaylı bir altyapıyla, başvuru ve onay süreçlerini otomatikleştirir.
İzin bakiye takibini gerçek zamanlı ve yasal mevzuata uygun yaparken, iş gücü planlamanızı daha verimli bir şekilde düzenlemenize olanak sağlar.
Raporlama özellikleriyle geçmiş izin verilerini analiz ederek insan kaynakları süreçlerinizi güçlendirin.
Tüm izin tiplerine göre gelişmiş raporlama seçenekleri ve departman bazlı tüm izin trafiklerinin yönetilmesini sağlar. Personel intranet mobil uygulaması ile tüm süreci personellerinizle birlikte yönetirsiniz.
İş Görüşmesi Değerlendirme ve Puanlama Yönetimi
İşe alım Süreç Yönetimi ile insan kaynakları departmanları;
Personel Seyahat Yönetim Modülü
Personel seyahatlerini; transfer, konaklama ve iş başlıkları altında kategorize ederek yönetin!
Seyahat modülüyle, çalışanlarınızın yurt içi veya yurt dışı seyahatlerini güvenle yönetebilirsiniz. Çalışan izin taleplerinde olduğu gibi, gidilecek tarih ve yer bilgilerini girerek seyahat veya iş gezisi talebinde bulunabilirsiniz.
Çalışanlarınızın seyahat ve iş gezileri sistemde hızlıca oluşturulup güvenle saklanır. seyahat modülüyle çalışanın seyahat veya iş gezisindeki harcama, avans ve zimmetlerinin takibi yapılır, transfer ve konaklama detaylarının kontrolü sağlanır.
Çalışanın seyahat ve iş gezisi bilgileri sistem üzerinde görülebilir.
Transfer, konaklama ve iş gibi detayların kontrolü sağlanabilir.
Seyahat formu üzerinden personel bilgileri ve seyahat ile ilgili detaylara ulaşılabilir.
Çalışanların seyahat sürecinde yapmış oldukları harcamalar, mobil üzerinden gerçek zamanlı olarak sisteme kaydedilir ve düzenli olarak takip edilebilir.
Anket Yönetim Modülü
Anket modülüyle, çalışanlara sistem üzerinden hazırlanıp gönderilen anket ve yorum formlarıyla çalışan düşünce ve görüşleri kolay bir şekilde toplanabilir ve sonuçlar doğrultusunda daha doğru ve hızlı anket modülünde yöneticiler, soruları ve cevap seçeneklerini istedikleri gibi oluşturabilirler.
Anketi topluca uygulayabilecekleri gibi sadece belli departmanlara da yapabilirler. Böylece işletme içinde departman bazlı ya da toplu kararları yansıtan sonuçlar alınabilir.
Anket sonucu çıkan veriler geniş kapsamlı raporlanabilir.
Hatırlatıcı Modülü
Departmanınız ve çalışanlarınız için not almanın en kolay yolunu kullanın!
Sistemde, işletmeyle ya da kişiyle ilgili notlar oluşturulabilir.
İlgili kişi ve tarih bazlı notlar girilebilir.
İçerik ve önem derecesi gibi bilgiler yanında gerekirse doküman eklenebilir.
İnsan kaynakları yönetiminde çalışanlarla ilgili notların takibi önemli bir yer tutar.
Notların ilgili kişi üzerinden oluşturulması ve diğer modüllerle entegre olarak tek sistem üzerinden kaydedilmesi iş yükünü büyük ölçüde azaltır.
Kaydedilen notların geriye dönük görüntülenmesi ve takibinin yapılmasında oluşturulan notları hatırlatma özelliğiyle sistem üzerinde işinizi kolaylaştırır.
İş Gücü Yönetimleri
İşgücü yönetimiyle, zaman ve vardiya yönetimini, izin ve puantaj hesaplamalarını en etkili şekilde yaparken zamandan ve maliyetten tasarruf edin.
Verimli İşgücü ve Planlama & Yönetimi
Zaman ve vardiya yönetimini, izin ve puantaj hesaplamalarını en kolay ve etkili şekilde yapmanızı sağlayan yazılımıyla iş gücü yönetiminizi daha verimli şekilde planlamanızı sağlar.
Personel devam kontrol sistemiyle çalışanların işe giriş-çıkış bilgilerini, izin, vardiya, mola kayıtlarını ve fazla mesailerini kayıt altında tutabilir, kayıtları rapor çıktıları olarak alabilir, onay süreçlerini ve puantaj takibini kolaylıkla yönetebilirsiniz.
Yasal süreçlerde yanınızda olur. Tüm personel özlük ve hak ve kurallarını yazılım üzerinden yönetebilirsiniz.